måndag 1 november 2010

Hjultider!


Jag sitter och tittar ut på fågelbordet där fåglarna mum
sar gott likt Schlagerstinna kryssningsälskare kring en räkbuffé... Skämt åsido... De gillar den lilla stugan full med frö så att de kan bygga en ordentlig vinterskrud. På sätt och vis så är det väldigt trivsamt.
Istället för att jag låtsas att jag nu har en bra övergång till min passion till hjulförsedda möbler så hoppar jag över till detta på en gång och med detsamma!
Jag har en bekännelse kära läsare; Jag är besatt! Jag sätter hjul på allt! Det är nästan bara min man som inte rullar runt här hemma...
Att dela med mig av detta gör jag mer än gärna med lite tips!




Översta bilden är ett soffbord i ek vid namn Sabina från Mio, finns i fler träslag 3590:- www.mio.se
Det gröna bordet är från italienska Guzzini, det här gröna hittade jag på House of Hedda, finns i fler färger, 2390:- www.houseofhedda.com
Om du är infrälst i den industriella vågen så kan du kombinera en lastpall, en glasskiva och några hjul till ett härligt rufft bord. Hjulet nedan är från Clas Ohlson 155mm högt, 59:-, finns även i bromsat utförande, 69:- www.clasohlson.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar