fredag 1 oktober 2010

Hooked on a kökslucka!



Hej på dig!
Hoppas du har haft en trevlig vecka. Min har bara bestått av två dagar tror jag. Det känns så. Kalendern har varit fullare än någonsin och mitt huvud känns nu tommare än Tomteverkstan i Jukkasjärvi på Midsommarafton. Tur att det är fredag.

Tänkte dela med mig av lite fin-fiffiga prylar från Bosign. Jag upptäckte dessa på Formexmässan i Augusti, så de borde ha kommit ut i butikerna nu. I annat fall finns de tillgängliga på bosign.se.


Överst: Gren, svartlackerad gjutjärn, behöver varken skruv, spik eller tejp för att hängas. Är en s.k. "över-dörren-hängare" för dörr upp till 2cm. 9cm hög. 165:-

Mitten: Gren, silverlackerad gjutjärn, skruvas på t ex väggen eller skåpdörren. 17cm hög. 245:-

Nederst: Droppformad krok, borstat stål. Även detta är en "över-dörren-hängare" för dörr upp till 2cm. 8cm hög. 110:-

Alla bilderna kommer från www.bosign.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar